Our social:

17 март 2015 г.

Личната ми колекция стенсили (видео)

Дойде ред и на това дългоочаквано ревю. Някои от вас са виждали кутията ми за стенсили (носех ги на последната среща на Картикофурии, ще ги нося и на следващта среща в Пловдив). Но междувременно освен с нея се сдобих и с още няколко кутии, че направо и с отделен рафт за стенсили. В днешното клипче може да видите една част от тях. Някои са абсолютно самоделно направени - с макетното ножче и с много желание ( и малко помощ от страна на мъжа ми). Други са купени от най-различни краища на света (лъжа, основно Англия и тук там България). А някои са.... от китайския магазин, железарията, магазина за домашни потреби и тн. и ще ви заприличат на гъбички, стелки за обувки, подложки за сервиране и какво ли още не.


Добре че финално ми свърши батерията на фотоапарата, че да се спра, иначе рискувах да стане безкрайно дълъг клип. Простено ви е ако не го изгледате до края ( аз често правя така). Но пък се надявам на дискусия, коментари и въпроси по темата.
Поздрави
Кат

2 comments:

honey_bunny каза...

Как няма да го изгледам до край - истинско съкровище, Кат! :) <3 Особено за човек, който има само една самоделка и един купен шаблон в репертуара си. :D Благодаря за страхотното ревю. Аз го чаках с огромно нетърпение! ;) Завидях много за тухличките. Искам и аз!

Поли Христова каза...

И аз го изгледах до края на гласа ти и батерията :)!Благодаря за мнението по въпросите за качеството на различните марки шаблони защото имам идея да си купя още някой, но се чудех от коя марка.Само за информация аз си направих мих медиа проекта с руски шаблон, който ти показа към края, и наистина е доста тънък и фин за използване със структурна паста ,защото при третото по стабилно измиване се накъса в по тънките връзки между елементите.Хубава вечер!