Our social:

1 октомври 2013 г.

Внимавай!Някой те гледа!

  Здравейте, талантливки!

   Много, много съм виновна пред Кат, защото й обещах да се включвам често тук. Кат, мила, извинявай много, че така потънах вдън земя, обаче хич не ми стига времето. Лоша организация ли, що ли и аз не знам, но е факт. Днес започнах да правя една картичка за поредното предизвикателство на единият от тимовете ми иииии така се получи и урочето , което искам да споделя. Честно казано едва ли ще впечатля голяма част от вас, но ако помогна поне на един, ще се радвам много.
   И такааа... Започвам аз да си правя картичката и понеже е за Хелоуин, празник, който аз не празнувам, защото не е наш, но и не осъждам хората, които го празнуват- всеки сам преценява за себе си, но в последният момент решавам да метна един поглед на една папка с подобни картички. Просто така за малко вдъхновение. И какво мислите харесвам си една идейка и си я крадвам като стой, та гледай. Да, ама не... Трябват ми очички. Естествено не отивам в спалнята при спящият си мъж и не изваждам неговите. Обаче ми трябват очички. От онези мърдащите, дето от време на време застават в положение с едното гледам врабчето, с другото търся камък.  Хмм... Както си стоя и се тюхкам, хоп и ми светва... Милата ми Шми, не отдавна ме дари с комплектче чудно. Даааа... За направата на ръчен брадс или сдъвкано на нашенски - кабърчета по усмотрение на майстора с една водна капка отгоре за разкош. Та вадя аз трите перфоратора кръгче. Гледам, гледам и викам-  Е, те това е!
   Приготвям си средният и най-малкият размер от перфораторите, 1 лист бял и 1 лист черен картон и Glossy Accents (лепило, лак, което да придаде блясък в погледа).




  Изрязвам си 5 броя кръгчета. Защо 5 ли? Ами крада идеята изцяло ..... При нея едното оче има черно кръгче за основа, после среден размер бяло и най-накрая е пак черно, но вече лъскаво.






   Такааа. тъй като няма перфоратор, който да е по средата между наличните ми, аз си изрязах едното бяло кръгче лекичко, така че да се вижда черно отдолу. За вас остава да си прецените как да работите. Дали ще използвате пергел и ще си начертаете кръговете, дали ще си използвате наличните машинки и шаблони, въпрос на личен избор.

   Преди да ви покажа крайният резултат, съм длъжна до покажа оригиналът, който послужи за вдъхновение на част от моята картичка, която скоро ще видите в блога ми.






Това беше от мен. Усмивки по радиото и до скоро.

                                                                                  РоСаЛиНдА оТ кАрТиШоЦиТе