Our social:

20 декември 2014 г.

Кутийка за мини шоколадчета

Въпреки, че не съм голям фен на стотиците форми на шоколад, които извират от всички детски коледни чорапчета, все пак не мога да го избегна. Опитвам от години да приуча бабите да подаряват пликчета с плодове на децата, но някак иронично между банана и двете мандарини винаги се мъдри и по някой и друг шоколад. И като ме погледат с ония невинни очи и ми кажат: ма той е детски бееее…. с много мляко…. Ако погледа ми можеше да натиква шоколади в ….джобовете на хората…. щях да се възползвам доста от тази си възможност. Но уви не става, въпреки че и до ден днешен пробвам.
Но да не се отклонявам от темата, а именно как да облечем и поднесем красиво така наречените “детски шоколади” тип Милка, Киндер или подобни.

Ето тук има добра и лесно разбираема схема, която вече изпробвахме с шоколада на едно съседче.

Тук също има схема, при това поднесена така, че може да си определите сами по колко шоколадчета да сложите в кутийката. На мен пет ми се струват прекалено, така че ги намалих на 4 малки Милка.

Допадна ми да се затваря настрани кутийката:
http://aleidaskaartjes.blogspot.com/2012_04_01_archive.html
Източник: http://aleidaskaartjes.blogspot.com/2012_04_01_archive.html

Аз още не знам на коя окончателно ще се спра, но знам, че за Коледния базар на детето във вторник съм обещала да направя 10-15. Защо ли не си държа устата затворена понякога??
шоколадов поздав от мен:
Кат от Картишоците

2 comments:

Plamnito каза...

Браво, Кат! И за моята страст си помислила - шоколад!Затова съм фен на Картишока!

BEARKIS каза...

И аз съм като Plamnito...А може пък да ти хрумне някаква кутийка и за "по-здравословна" вкусотия...Искам и аз, де!Поздрави!