Our social:

16 август 2014 г.

Flower soft или цветен микс


Ако харесвате цветята и обичате да правите проекти с тях, значи може би сте чували за този продукт. Аз, да си призная честно не бях. шМи няколко пъти ми обяснява за него, даже ми го показва как точно изглежда, но аз пак не разбирах къде и за какво може да се използва. Изглеждаше ми просто кутийка, пълна със ситни стружки в най-различни цветове. Докато един ден шМи не ми направи нагледна демострация, която аз така любезно заснех за вас. Преди да ви покажа снимките, да преразкажа накратко това, което разбрах от урока на госпожата.
Flower soft представлява нещо като стружки от неизвестен за мен материал. Има едноцветни такива, както и миксове от цветове. Има ситен и по-едър такъв. Лепи се със специалното лепило или пък с такова бързо съхнещо тип Ц200. Слагаш лепилото (най-добре на капчици), посипваш с продукта и притискаш леко за да се залепи. След малко изтръскваш излишното, прибираш си го обратно в кутийката, изчакваш проекта да изсъхне съвсем и си готов. А сега същото това нещо в снимки:
IMG_6903

IMG_6905[3]IMG_6902
IMG_6904IMG_6907IMG_6909IMG_6908IMG_6910IMG_6912
IMG_6913IMG_6918

IMG_6919
Виждате крайния резултат – все едно от зеления храст са поникнали купища ситни цветенца.
Пробвахме и есенния микс – може да го видите в моя блог.
Ето и някои полезни линкове в случай, че сме ви заинтригували:
Руски сайт, в който са събрани много клипчета и примерни картички: http://scrapmaniaru.blogspot.com/2013/03/flower-soft.html
Колекция в Pinterest: http://www.pinterest.com/lizparmley/flower-soft/
Къде в България може да го намерите: http://uau.bg/341-flower-soft
За вас клюкариха на чашка винце:
Кат и шМи от Картишоците.

2 comments:

Plamnito каза...

Това наистина е много ефектно - впечатлена съм! Нещо наистина свежо и доколто раюбирам подходящо за всеки сезон и повод! Благодаря Ви момичета, че споделихе и това с нас!

nuschinka каза...

Поздравления за урочето, дами... тези стърготинки са ми слабост от няколко седмици насам
Целувки от мен