Our social:

13 септември 2013 г.

Washi tape или цветно тиксо


Washi tape - много модерна дума в крафтърските среди. Дълго време избягвах да вниквам зад нея, не си падам по популярните материали. Обаче тази думичка (да я наречем цветно тиксо на български) продължи да изскача от какви ли не места. Виждах я по картички, по арт журнали, използваха я за украса на рамки, на телефони и къде ли още не. На всичко отгоре въпросното тиксо почна да става все по-привлекателно като дизайн - то не бяха малки ситни цветенца, свежи точки, чертички, черно-бели варианти и тн. Дори и в моя телешки мозък се прокрадна идеята, че може би е добре човек да има в кутийката си няколко от тия малки цветни тикса. Особено подходящи ми се виждат за бързи картички като тези например:

Или пък бързи фонове на АТС картички.. 
Другото, което ми харесва, е че от тях става уникално добър акцент при изчистени картички - без никакво усилие, рязане, мерене (което при мен е много важен момент)- просто късаш и лепиш.
Аз имам купчина такива цветни тикса купувани от Джъмбо и подобни магазини. Не са хартиени и са предимно с детски десени. Можете да видите приложението на едно такова тиксо тук:
Вече си купих първите две три хартиени тикса. Имам си мъжко на чертички и момичешко на цветенца. Ще каже човек, че ми стигат за момента.
 Моите тикса са от ибей и от Слънчоглед. Но знам още няколко български магазина, в които се продават такива готини тикса, а със сигурност има и други. Наричат ги по различен начин - хартиени самозалепващи ленти, панделки, ленти с мотиви, washi tape:

Обаче! Имам едно чувство, което ме гризе някъде под лъжичката. Иначе казано, това е притеснението ми, че и тук се крие колекционерска страст. Толкова са готини, различни, свежи тия тикса, че купуването им никога няма да има край. Да не кажете после, че не съм ви предупредила.
Кат от Картишоците

2 comments:

Didi Georgieva каза...

Ох Кати много са хубави тези тиксенца :)))Толкова са сладки че няма да мога да устоя на изкушението..........мммм да трябва да си взема и аз!Не съм виждала обаче такива в магазинчетата.Ти от къде се сдоби с тях?

Kati каза...

Диди, аз първоначално си ги поръчах от ибей, после обаче видях че се намират и тук.Допълних публикацията с няколко примерни магазина, в които съм ги срещала.